Friday, January 22, 2021

Hadiah Geng Kuat Komen Dari Blogger Shida

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Semalam terima hadiah dari Blogger Shida.. Hadiah yang ohsem.. Terima kasih pada Shida untuk utusan yang sangat luar biasa ini..

Kotak kejutan yang ohsem..

Terima kasih Shida..

Ada frame gambar, fridge magnet, counter zikir dan kalender.. Macam tahu-tahu je Sha memang memerlukan kalender comel macam nie..

16 comments:

  1. alhamdulillah...bestnya dapat hadiah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..banyak hadiah dapat tu. Tahniah kak sha :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, tahniah kak Sha.. Semoga akak dan Shida dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  4. Samalah. Boleh guna nanti.

    ReplyDelete
  5. Banyaknya hadiah.. rezeki kn sha? Tahniah sha

    ReplyDelete
  6. kita dapat hadiah sama! yay ! hehe tahniah kak sha :)

    ReplyDelete
  7. wah bestnya dapat hadiah.. iena ada bnyk sourvenier dari overseas masa travel sblm ni..masa pindah ritu buang je sb xtau nk bg sape..masa shopping x ingt dunia..menarik jugak kalau bagi kat kawan2 blogger..

    ReplyDelete
  8. tahniah tahniah๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ lps ni lg bertambah kuat yg utk komen n BW๐Ÿ˜†๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Tahniah dapat hadiah.

    ReplyDelete
  10. Alhadmulillah dah smpai ya :)
    Tahniah sha..terima kasih sudi jd kwn blogger plg ohsem :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »