Wednesday, January 13, 2021

Makanan | Nestle KitKat Gold

Assalamualaikum..
Hye semua..

Rajin pula KitKat keluarkan pelbagai jenis edisi coklat.. Kali ini Gold pula.. Yang ini sedap.. Memang akan beli lagilah.. Rasanya ngam je masuk ke tekak.. Warna dia pun cantik.. hehehe.. Coklat kitkat yang enak ini adalah gabungan wafer rangup dengan topping berperisa karamel masin.. Memang sedaplah.. Sha jarang suka coklat putih tapi yang ini memang sedap.. Memang boleh beli lagilah..


Inilah rupanya coklat tu.. Coklat putih tu sebab disaluti caramel tu yang warnanya tak putih.. Sedap..

12 comments:

  1. oh ada perisa baru..nanti bole try

    ReplyDelete
  2. nampak sedap perisa kitkat yg baru ni

    ReplyDelete
  3. wah banyak betul kit kat keluarkan coklat... aritu baru tengok kit kat lotus., dngn aiskrim ni ada lagi caramel pulak

    ReplyDelete
  4. suami memang suka belikan anak anak kit kat. sebab senang nak bahagi dan makan katanya. nant nak cari

    ReplyDelete
  5. sekali pandang nampaklah macam jongkong emas hehe

    ReplyDelete
  6. Tak tahu pula ada edisi gold ni. Menarik untuk dicuba.

    ReplyDelete
  7. Aishhh ... kitkat ni suka tau keluar flavour best2!

    ReplyDelete
  8. Rajin betullah KitKat keluarkan perisa. Memang hendak penuhi selera seluruh masyarakat.

    ReplyDelete
  9. Betul kata syaz ada rupa jongkong emas kitkat ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »